Νέα δικαιώματα θα έχουν οι ταξιδιώτες που μένουν σε αεροδρόμια για πολλές ώρες μετά από αναβολής πτήσεων και ακυρώσεις. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έβαλε ξανά στο μικροσκόπιο τα δικαιώματα των επιβατών μετά από 8 χρόνια από την τελευταία νομοθεσία.
Ο νόμος δεν ήταν κακός αλλά ήταν ατελής καθώς οι ταξιδιώτες που έμειναν «αμανάτι» είτε δεν γνώριζαν τα δικαιώματά τους είτε δεν έβρισκαν κάποιον από την αεροπορική εταιρία για να τα ζητήσουν.
Έτσι σύμφωνα με το νέο νόμο οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να ενημερώνουν τους επιβάτες για οποιαδήποτε καθυστέρηση από 30 λεπτά και πάνω. Αν οι επιβάτες περιμένουν μέσα στο αεροπλάνο για τουλάχιστον 60 λεπτά θα πρέπει να τους παρέχεται νερό, κλιματισμός και πρόσβαση σε τουαλέτες.
Αν οι επιβάτες μείνουν για πάνω από 12 ώρες στο αεροδρόμιο λόγω καθυστέρησης η αεροπορική εταιρία θα πρέπει να τους στείλει στον προορισμό τους με άλλη εταιρία χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
-
- Το Γνωρίζατε;
-
- Τον 10ο αιώνα, ο Μεγάλος Βεζίρης της Περσίας έπαιρνε όλη την προσωπική του βιβλιοθήκη (117.000 τόμοι) μαζί του, όπου κι αν πήγαινε. Μάλιστα, τους τόμους μετέφεραν καμήλες, οι οποίες είχαν εκπαιδευτεί προηγουμένως να βαδίζουν με... αλφαβητική σειρά!
Τα νέα δικαιώματα των ταλαιπωρημένων ταξιδιωτών
Συντονιστές: Airetikos, Agrafos