Ανοικτό αφήνει η Κομισιόν το ενδεχόμενο να ζητηθεί από τη χώρα μας να επιστρέψει ευρωπαϊκά κονδύλια που έχουν διατεθεί για συγχρηματοδότηση της ανακατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής από Έδεσσα προς Φλώρινα και Κοζάνη, στη Δυτική Μακεδονία.
Από τις 30 Ιανουαρίου, που διακόπηκαν τα δρομολόγια, στη Φλώρινα και την ευρύτερη περιοχή της έχει αναπτυχθεί ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα κίνημα, με το σύνολο σχεδόν της τοπικής κοινωνίας να διεκδικεί δυναμικά την επιστροφή του τρένου. Ενδεικτικό είναι ότι την πρώτη κιόλας μέρα της εκστρατείας, τη σχετική έκκληση υπέγραψε μέσα σε λίγες ώρες το 1/3 του πληθυσμού της πόλης.
Στη γραπτή απάντησή του προς τον ευρωβουλευτή των Οικολόγων Πράσινων, ο Επίτροπος Μεταφορών και αντιπρόεδρος της Κομισιόν Siim Kallas αναφέρει ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ζητήσει ενημέρωση και εξηγήσεις από τις ελληνικές αρχές.
Στην ίδια απάντησή του διευκρινίζει δύο σημαντικά σημεία:
Ότι, εάν επιβεβαιωθεί η αναστολή των δρομολογίων στη γραμμή για την οποία διατέθηκαν κοινοτικοί πόροι, θα ζητηθεί η επιστροφή μέρους του ποσού από την Ελλάδα.
Ότι, στις περιπτώσεις που μια σιδηροδρομική γραμμή δεν είναι κερδοφόρα, οι δημόσιες αρχές επιτρέπεται να συνάπτουν σύμβαση με σιδηροδρομικές εταιρείες για την εκτέλεση των συγκεκριμένων δρομολογίων.
Η απάντηση της Κομισιόν έρχεται να επιβεβαιώσει ότι, αν δε σταματήσει άμεσα ο σιδηροδρομικός αποκλεισμός της Φλώρινας και της Δ. Μακεδονίας η χώρα κινδυνεύει να υποστεί σοβαρό οικονομικό πλήγμα.
-
- Το Γνωρίζατε;
-
- Πέντε δισεκατομμύρια χιλιόμετρα είναι η απόσταση που διανύουν κάθε χρόνο οι 750 χιλιάδες ανελκυστήρες σε πολυκατοικίες, ξενοδοχεία και ουρανοξύστες των HΠΑ.
Κίνδυνος επιστροφής κονδυλίων στην Ε.Ε
Συντονιστής: Agrafos
-
- Συντάκτης
- Δημοσιεύσεις: 698
- Εγγραφή: Τρί 07 Ιουν 2011, 12:54