Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Τράπεζας, η κατάκτηση της πρώτης θέσης από την Εθνική ως «Famous Brand» για μία ακόμη φορά επιβεβαιώνει ότι το καταναλωτικό κοινό αναγνωρίζει ως ιδιαίτερα θετικά στοιχεία για την Τράπεζα, την εμπιστοσύνη, την υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, την εφαρμογή σύγχρονων πρακτικών εταιρικής διακυβέρνησης, την επιτυχημένη και δυναμική ηγεσία, καθώς και τη σταθερή και διαχρονική προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, αλλά και την κοινωνική ευαισθησία, στοιχεία που αποτελούν και σημαντικά κριτήρια επιλογής μιας εταιρείας με την καλύτερη φήμη.
Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά την περίοδο Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2011, σε δείγμα 1.022 ατόμων, αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, όπου οι καταναλωτές επέλεξαν αυθόρμητα τις εταιρείες με την καλύτερη φήμη σε κάθε μια από τις 33 προϊοντικές κατηγορίες που εξετάστηκαν.