Διαψεύδει ο διευθύνων σύμβουλος της Kraft Foods Hellas τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας περί αιτήματος των πολυεθνικών για μείωση των μισθών,κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχαν με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, την περασμένη εβδομάδα. Μιλώντας χθες σε εκπροσώπους του Τύπου, ο Λευτέρης Χαλουλάκος, σημείωσε πως παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία η Kraft Foods Hellas, δεν προτίθεται να κάνει απολύσεις, ενώ επεσήμανε πως οι 580 εργαζόμενοι της εταιρείας, φέτος θα λάβουν αυξήσεις 1-2%. Πέρυσι η εταιρεία διατήρησε σταθερούς τους μισθούς των εργαζομένων, σημείωσε ο κ. Χαλουλάκος, προσφέροντας όμως υψηλότερα «μπόνους».
Ο κ. Χαλουλάκος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο ενίσχυσης της παραγωγικής δραστηριότητας της Kraft Foods Hellas στην Ελλάδα, ενώ χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική τη συζήτηση που έχει ξεκινήσει το τελευταίο διάστημα, με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά για τις επενδύσεις των πολυεθνικών εταιρειών. Όλη αυτή η προσπάθεια βοηθάει, όπως υποστήριξε, τις εταιρείες στις συζητήσεις που κάνουν με τους εκπροσώπους των μητρικών τους στο εξωτερικό καθώς στόχος τους είναι να μεταφέρουν αισιόδοξα μηνύματα και να αποδείξουν ότι η ελληνική αγορά έχει δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν.
Η Kraft Foods, θυγατρική του ομίλου Mondelez International, έχει παρουσία περισσότερο από δύο δεκαετίες στην ελληνική αγορά και έχει αναπτύξει και διατηρεί μια σημαντική δραστηριότητα παραγωγής και εμπορίας προϊόντων διατροφής.
Την τελευταία τετραετία, η εταιρεία υλοποιεί ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της παραγωγικής διαδικασίας, ύψους 8 εκατ. ευρώ μέχρι σήμερα, ενώ για την επόμενη διετία έχουν προγραμματιστεί επιπλέον επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ. Το επενδυτικό πρόγραμμα αφορά κυρίως στο εργοστάσιο σοκολάτας Παυλίδη, το οποίο έχει αυξήσει την παραγωγική του ικανότητα κατά 30%-35%, με νέες σύγχρονες λειτουργίες, πλήρη αυτοματοποίηση των δύο γραμμών παραγωγής, βελτιστοποίηση σε χρόνο παραγωγής και σε ποιότητα παραγόμενων προϊόντων, καθώς και στη μείωση χρήσης ενέργειας και μείωση αποβλήτων.
Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στον καταναλωτή μία μεγάλη γκάμα προϊόντων σνακ για όλες τις ώρες της ημέρας.
Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία προωθεί προϊόντα όπως: σοκολάτες Lacta, Υγείας Παυλίδη, Παυλίδη Γεμιστές, κουβερτούρα Παυλίδη, Kiss, γκοφρέτα 3BIT και Lacta Lov’it, Merenda, σοκολατάκια Gioconda, τυρί κρέμα Philadelphia, μαγιονέζα και κέτσαπ Kraft, μπισκότα OREO και Εργαστήρι Παυλίδη, καφές φίλτρου JACOBS, JACOBS Espresso, Maxwell House, ροφήματα TASSIMO, ρόφημα σοκολάτας Lacta και Cadbury, τσίκλες Trident, Dentyne, καραμέλες Halls και τσικλόφουσκα Bubbaloo.
-
- Το Γνωρίζατε;
-
- Η «ρόδα» του λούνα παρκ κατασκευάστηκε για πρώτη φορά το 1893, από τον Γκέιλ Φέρις, και παρουσιάστηκε στην Παγκόσμια Έκθεση Κολόμβου στο Σικάγο. Η διάμετρός της ήταν 80 μέτρα και χωρούσε 2.160 άτομα.
Αυξήσεις θα λάβουν φέτος οι 580 εργαζόμενοι της Kraft
Συντονιστής: Agrafos