«Χρυσή» για την ακτοπλοΐα η κρίση στη Λιβύη
Δημοσιεύτηκε: Δευ 28 Φεβ 2011, 08:53
Για τις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρίες η κρίση στη Λιβύη αποδείχθηκε «Μάννα εξ ουρανού».
Κι αυτό γιατί κλήθηκαν να συμβάλουν στην ασφαλή μεταφορά χιλιάδψν ξένων υπηκόων, κυρίως Κινέζων, προς την Ελλάδα, έναντι, όπως υποστηρίζουν, πολύ καλών οικονομικών συμφωνιών.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Καθημερινής της Κυριακής», στα ταμεία των εταιριών θα εισρεύσει χρήμα ύψους έως και 20 εκατομμυρίων ευρώ, δίνοντας λύση στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της μείωσης της επιβατικής κίνησης και της σημαντικής αύξησης της τιμής των καυσίμων.
Οι συμφωνίες χρονοναύλωσης έγιναν με την κινεζική πλευρά και μπορεί επισήμως οι εταιρίες να μην αναφέρονται σε συνολικά ποσά, ωστόσο ναυλομεσιτικοί οίκοι υποστηρίζουν ότι η ημερήσια ναύλωση ενός επιβατικού πλοίου μπορεί να ξεκινά από 250 χιλιάδες ευρώ και να φθάνει έως τις 350.000, ανάλογα με τον τύπο του.
Κι αυτό γιατί κλήθηκαν να συμβάλουν στην ασφαλή μεταφορά χιλιάδψν ξένων υπηκόων, κυρίως Κινέζων, προς την Ελλάδα, έναντι, όπως υποστηρίζουν, πολύ καλών οικονομικών συμφωνιών.
Όπως αναφέρει δημοσίευμα της «Καθημερινής της Κυριακής», στα ταμεία των εταιριών θα εισρεύσει χρήμα ύψους έως και 20 εκατομμυρίων ευρώ, δίνοντας λύση στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν λόγω της μείωσης της επιβατικής κίνησης και της σημαντικής αύξησης της τιμής των καυσίμων.
Οι συμφωνίες χρονοναύλωσης έγιναν με την κινεζική πλευρά και μπορεί επισήμως οι εταιρίες να μην αναφέρονται σε συνολικά ποσά, ωστόσο ναυλομεσιτικοί οίκοι υποστηρίζουν ότι η ημερήσια ναύλωση ενός επιβατικού πλοίου μπορεί να ξεκινά από 250 χιλιάδες ευρώ και να φθάνει έως τις 350.000, ανάλογα με τον τύπο του.