Να συνεργαστούν, αποφάσισαν οι διαφημιστικές εταιρείες σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την υπόθεση Alter.
Πιο συγκεκριμένα, το απόγευμα της Δευτέρας πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδας, συνάντηση σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, με θέμα τις απαιτήσεις διαφημιστικών εταιρειών από τον τηλεοπτικό σταθμό και την εξέταση του ενδεχομένου περαιτέρω ενεργειών. Στη συζήτηση συμμετείχε το σύνολο σχεδόν της αγοράς διαφήμισης και φυσικά όλες οι εταιρείες που εμπλέκονται στο θέμα του Alter.
Αν και απόφαση της ΕΔΕΕ ήταν να μην υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση, σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση αποφασίστηκε να σχηματιστεί μια πενταμελής επιτροπή, αποτελούμενη από τους Δημήτρη Μαύρο (διευθύνων σύμβουλος Spot Thompson - πρόεδρος ΕΔΕΕ), Πέτρο Βενέτη (πρόεδρος Leo Burnett), Κώστα Μπάκουλα (οικονομικός διευθυντής UpSet!), Κωνσταντίνο Ρόκο (οικονομικός διευθυντής Initiative) και Ιωάννη Μούργελα (νομικός σύμβουλος), η οποία θα αναλάβει το καθήκον της διαπραγμάτευσης με τις τράπεζες.
Στόχος της επιτροπής είναι να μετατεθούν όλες οι σχετικές επιταγές για την 31η Ιουλίου, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι εξελίξεις στο θέμα του Alter, καθώς, ως γνωστόν, στις 15 Ιουνίου εκδικάζεται η αίτηση υπαγωγής του σταθμού στο άρθρο 99.
Αξίζει να σημειωθεί πως κάποιοι από τους συμμετέχοντες στη συνάντηση εκφράζουν την άποψη πως η συγκεκριμένη κίνηση έπρεπε να πραγματοποιηθεί νωρίτερα και πριν από τις τελευταίες εξελίξεις, ενώ άλλοι θεωρούν πως οι τρέχουσες συνθήκες την καθιστούν πιο επίκαιρη και αναγκαία από ποτέ.
Μ.Σεριάτος : Λιγότερα λόγια...
Ο πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για τα σενάρια των τελευταίων μηνών σχετικά με την κατάσταση των media και προτείνει... λιγότερα λόγια!
Ακούγεται τους τελευταίους μήνες στα Media πως ο ένας κλείνει, ο άλλος μπαίνει στο άρθρο 99, στο 44 ή, τέλος πάντων, πως πτωχεύει και στις συζητήσεις υπάρχει μια δόση «κακίας», μια «ειρωνεία», ένα «στα’ λεγα εγώ», με ύφος βαρύγδουπο.
Αξίζει, πιστεύω, να σκεφτούν οι γυρολόγοι του πνεύματος και των Media πως σε κάθε αγορά υπάρχει το φαινόμενο ντόμινο, της αλληλεπίδρασης επί τω ελληνικότερω.
Γιατί;
Μα είναι απλό. Η αγορά είναι συνδεδεμένη πιο «στενά κι από το facebook». Είναι, μάλιστα, ένας κύκλος και όχι μια αλυσίδα που έχει αρχή και τέλος!!
Ο κάθε ένας «αγοράζει» από τον άλλο κι ο επόμενος πουλάει στον τρίτο. Και ο τρίτος δίνει αμοιβή στο προηγούμενο που, τελικά, μέρος της το επιστρέφει στον πρώτο!!
Ακόμη, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως όλα στηρίζονται σε μια υπόσχεση και σε μια πρόβλεψη. Τίποτα δεν είναι σίγουρο αντίθετα όλα είναι «σχετικά».
Όλα μοιάζουν με το Χρηματιστήριο Αξιών, αν το κλίμα είναι αβέβαιο, οι περισσότερες μετοχές αποκτούν αρνητικό πρόσημο χωρίς συγκεκριμένο λόγο!
Και, τελικά, όποια συμφωνία βασίζεται στην εμπιστοσύνη είναι, κυρίως, ευάλωτη στα κουτσομπολιά και τις υπερβολές που απορρέουν από την έλλειψη ευθύνης αυτών που τα «μεταδίδουν».
Προτείνω, λίγα λόγια και πιο πολλή μουσική (μουσική είναι η αισιοδοξία, η καλή διάθεση, όσο δύσκολο κι αν είναι να βρεθεί)!
Ας είμαστε όλοι προσεκτικοί. Τα λόγια είναι σαν τη μυρωδιά στον αέρα. Όταν ανοίξεις λίγο την πόρτα, μυρίζει όλο το δωμάτιο!
Και, τέλος, να θυμόμαστε όλοι πως όταν υπάρχει φωτιά σε ένα χωριό, το πιθανότερο είναι πως αν καίγεται το σπίτι του διπλανού μάλλον θα καεί, έστω και λίγο, και το δικό μας. Ειδικά όταν φυσάει πολύ, όπως τώρα στην πατρίδα!!
-
- Το Γνωρίζατε;
-
- Το πιο μεγάλο χαρτονόμισμα του κόσμου φτιάχτηκε στην Κίνα το 14° αιώνα και είχε διαστάσεις 22,8 x 33 εκατοστά.
Συσπείρωση διαφημιστικών για την υπόθεση Alter
Συντονιστές: Airetikos, Agrafos
- Agrafos
- Γενικός Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2932
- Εγγραφή: Δευ 13 Ιούλ 2009, 02:53
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Γένος:
- Επικοινωνία:
Συσπείρωση διαφημιστικών για την υπόθεση Alter
Ποτέ μην ρωτάς... την ηλικρινή άποψη ενός ενημερωμένου!!!!